Ga naar inhoud

Verzamelbak - Grabbelton


Arie

Recommended Posts

Op het internet is er zo links en rechts informatie beschikbaar die voor ons als sarcoïdose patiënten interessant en/of relevant is.

 

Dit forum is een niet te onderschatten medium waar veel over de ziekte sarcoïdose is te lezen, soms met ondersteuning van bewegende beelden.

 

Ik weet niet of het intressant of mogelijk is om alle sarcoidose gerelateerde beelden hier te verzamelen of dat het met een relatief eenvoudige koppeling elders kan worden bekeken.

 

Zie hier als voorbeeld deze link waar sarcoïdose beelden verzameld zijn/worden.

 

Als het een optie is om een dergelijke "verzamelbak" te onderhouden is het natuurlijk leuk als dit ook gevoed wordt met nieuw beeld materiaal m.b.t. de ziekte sarcoïdose.

 

 

Kijk gerust eens op deze link en laat weten wat je ervan vindt.

 

 

Groet,

 

Arie

Link to comment
Share on other sites

lijkt mij zo ie zo nuttig als er meer info komt en voor sommige en vooral nabestaande zijn zulke filmpjes erg nuttig, daarin wordt vaak in 1 keer uitgelegd wat het is.. zelf heb ik heel veel aan deze forum.. maar dat komt omdat ik zelf sarcoïdose heb...

Link to comment
Share on other sites

Nieuwe video geplaatst

 

Door te klikken op de volgende

kom je bij het betreffende video filmpje over Marc en zijn ziekte Sarcoïdose zoals uitgezonden op TV

 

NCRV "Achter de voordeur" 19 juli 2011

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.