Ga naar inhoud

Berichtje voor Joachim of Alex


knuffel

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb een vraagje:

Kun je niet de site zo veranderen ( geen idee of dat veel werk is hoor en of anderen dat ook op is gevallen of handiger vinden) dat je de reakties gelijk onder het eerst geplaatste bericht krijgt? Of als er tussendoor een ander onderwerp wordt aangesneden dat je dus je bericht gelijk onder het bericht van diegene krijgt.

 

Dus niet zo van iemand zet op plaats 1 een bericht, ik reageer ondertussen op plaats 6 en op plaats 10 komt weer een reaktie van een tussentijds ander aangesneden onderwerp.

 

 

Ik merk dat als ik via outlook op het bericht klik en dus gelijk hier terecht kom dat als er dan bijv al meer dan 10 berichten zijn, en je dus naar de volgende pagina moet, en je bijv op nummero 6 wilt reageren, je dan terugscrolt maar de tekst niet meer ziet. Dan moet je of de tekst onthouden of in outlook kijken denk ik.

 

Ik vraag me af of ik het duidelijk heb omschreven, kom er zelf niet meer uit hahahah, maar als iemand het herkent dan zal het wel duidelijk zijn....haha

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Re:Berichtje voor Joachim of Alex

 

Hoi Knuffel,

 

Heb je \"Boom weergave\" bovenaan de pagina al eens geprobeerd? Dan krijg je alle reacties op een bericht (met \"Reply\" gedaan), onder dat bericht te zien. De overige reacties (met \"Reply topic\" gedaan) komen op volgorde daaronder.

 

Dat werkt wel (ik gebruik het soms), maar het werkt alleen als mensen bewust kiezen tussen \"Reply\" (op dat ene bericht dus) of \"Reply topic\" (gewoon op het onderwerp in zijn algemeenheid).

 

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd:S

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:Berichtje voor Joachim of Alex

 

Hoi Albertina,

 

Heb ik idd al eens gedaan.

Maar dat werkt idd niet hoe ik het bedoel.

 

Als ik de eerste berichten bekijk reageer ik op Okkie en ertussen in staat Joachim...

 

Maar thanks.

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Berichtje voor Joachim of Alex

 

Hey knuffel, sorry voor de late reactie maar vanmorgen was het weer eens de \'ik krijg geen lucht\' ochtend :(

 

Alex is volgende week terug van vakantie en dan zal ik het eens met hem overleggen. Hij is meer van de ingewikkelde technische kant van het forum/site.

 

Tot die tijd hou vol! :laugh:

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Re:Berichtje voor Joachim of Alex

 

Hoi Joachim,

 

Ojeee dat klinkt niet goed...hoe gaat het nu met je?

Gaat het weer een beetje?

 

 

Oh volhouden...zo dringend is het ook weer niet haha.

 

Sterkte!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Berichtje voor Joachim of Alex

 

Hoi Knuffel,

 

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, en dat is de manier waarop Tweakers.net haar reacties weergeeft: Voorbeeld

 

Maar;

Het is in deze softeware(versie) niet mogelijk, misschien in de updates die er (nog steeds...) aan zitten te komen.

 

Daarnaast zou een Topic op dit forum al een discussie op zich moeten zijn. Wanneer we deze functionaliteit zouden hebben kunnen er in een discussie meerdere discussies ontstaan. De vraag is of je dat zou willen. In mijn ogen komt dat de overzichtelijkheid niet ten goede. Ik persoonlijk zie dan liever een post met een link naar een nieuw topic waar het betreffende onderwerp verder wordt aangekaart. Zo blijft het voor derden een stuk eenvoudiger discussies doelgericht te zoeken en vinden.

Link to comment
Share on other sites

Re:Berichtje voor Joachim of Alex

 

Hoi Alex,

 

Idd dat eerste bedoelde ik.

 

Ja discussies onder discussies zal de overzichtelijkheid niet ten goede komen.

 

thanks.

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.