Ga naar inhoud

Ciro


S´jack

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Kennen jullie Ciro?

Mijn longarts heeft me daar aangemeld voor "revalidatie" en nu zou ik graag jullie ervaringen hierover horen, mits er die zijn natuurlijk.

 

Groetjes,

 

S'jack

Link to comment
Share on other sites

Hallo Jack,

 

Bedoel je Ciro in Horn?

Een van de forumleden (Frits) heeft daar een revalidatie-programma gedaan. Ik heb hem de laatste tijd niet meer hier op forum gezien, maar herinner me dat hij er erg enthousiast over was.

Ik ben er ook ooit voor aangemeld maar het programma was te zwaar voor mij, dus dat ging niet door.

 

Pfff..het was even zoeken naar het draadje waarin Frits over zijn ervaringen vertelt, maar ik heb het toch gevonden, het is dit draadje.

(verder scrollen voor het vervolg van de ervaringen).

 

Succes ermee!

 

groetjes,

Annelies

 

P.S. Voor degenen die niet weten waar we het over hebben:

kijk H I E R voor de website van Ciro

 

Bewerkt door Annelies
Link to comment
Share on other sites

Ciro Horn

 

Hallo Jack,

 

Ik heb het revalidatie prgramma in Horn ook in 2006 doorlopen, alleen heb het trainings programma in het S.G.J. gevolgt.

Daar de fabriek waar ik toen werkte ging sluiten kon ik het revalidatie programma van mijn baas volgen.

In 2006 had ik nog redelijk veel energie waardoor er voor mij niet zoveel vooruitgang te halen viel en ik werkte er ook nog bij in 5 ploegen.

Zoals Frits het beschrijft heb ik het ook ervaren dus als je niet meer werkt is dit zeker aan te raden.

 

Groetjes Jan.

Link to comment
Share on other sites

Ciro Horn

 

@ Annelies, dank je we voor je reactie en ja ik bedoel inderdaad Ciro in Horn. Ik heb je draadje gelezen, dank je wel daarvoor.

 

@ Jan, dank je wel voor je reactie en ook ik werk nog wel ga ik bijna iedere dag eerder naar huis nu omdat ik het sinds ik prednison gebruik niet de hele vol hou.

 

Ik heb inmiddels papieren gehad van Ciro en ze zullen binnenkort bellen voor een 3 daagse intake.

Ik ben benieuwd en hoop dat dit me weer "op peil" kan brengen.

Gelukkig is mijn baas er erg begripvol over en kan ik dit gaan doen.

 

Groetjes,

 

S'jack

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.