Ga naar inhoud

Zuurstoftherapie


Joachim

Recommended Posts

  • Administrators

Er zijn veel verschillende soorten zuurstoftherapieen beschikbaar. Mensen met ervaring hiermee post het zou ik zeggen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zuurstof?

 

is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb van een goede vriend zuurstofflesjes (gewoon een soort spray) gekregen. Het helpt volgens mij wel een beetje om dagelijks daar wat van in te ademen.

Link to comment
Share on other sites

Ik ken zuurstoftherapie vanuit een praktijk in Zwijndrecht. Maar dat is meer voor mensen die een lichamelijke beperking hebben. Zij komen in een tank te zitten die onder druk wordt gebracht. Dan ademen ze lucht met een heel hoog zuurstofpercentage in. Hierdoor hoopt men hersencellen die ahw sluimeren weer actief te maken, of andere hersencellen te stimuleren functies over te nemen. Een buurmeisje dat vlak na de geboorte hersenbloedingen heeft gehad ging na de zuurstoftherapie wel wat vooruit. Ze kan nu beter praten en reageert sneller dan ze voordien deed. Maar of het in ons geval iets kan betekenen?

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.