Ga naar inhoud

Extra Regiobijeenkomst Gr.Dr. en Ov.


Arie

Recommended Posts

Donderdag 1 december 2011

 

 

is er een regiobijeenkomst van SBN met als gast

 

 

Mevrouw dr. Elske Hoitsma

 

 

Neuroloog in het Diaconessenhuis te Leiden

 

onderwerp:

sarcoïdose, neurosarcoïdose

en

dunnevezelneuropathie

 

met mogelijkheid om vragen te stellen

 

Locatie:

Wilhelminaziekenhuis te Assen

 

opgave via de regio consulenten SBN

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Zo, da's wel een heel boeiend programma met eersteklas gast!

Helaas, voor deze Limbo te ver van huis.

 

Voor iedereen die wel gaat: prettige bijeenkomst gewenst, en ik hoop dat jullie hier verslag doen!

 

groetjes,

Annelies

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

sluit mij aan bij Annelies. Te ver weg. Maar als er iemand wel naar toe gaat, ik ben erg benieuwd wat er allemaal besproken wordt.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

ik heb even snel een andere vraag. Als ik op dit moment een bericht verstuur, duurt het erg lang. Dan ineens lukt het, maar wordt het bericht twee keer afgedrukt. Wie weet hoe ik er eentje kan verwijderen?

 

Groetjes, Bernadette

Bewerkt door Bernadette
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

**Hi bernadette, via het knopje ''edit'' rechtsonder je bericht kun je je bericht verwijderen. Je ziet na het klikken op edit ook een knopje ''verwijderen'' rechts.**

 

Ontopic: Zeker een interessante bijeenkomst enkel ook voor deze brabo te ver weg. Voor eenieder die wel gaat; veel plezier :)

 

Groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Hoi Joachim,

 

dat is juist het probleem. Als ik op "edit" druk, komen de volgende mogelijkheden, "opslaan, meer opties, annuleren" ,maar dus geen verwijderen. Met annuleren, wordt geen verwijderen bedoeld. Heb ik al geprobeerd.

 

Wat doe ik fout?

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi Joachim,

 

dat is juist het probleem. Als ik op "edit" druk, komen de volgende mogelijkheden, "opslaan, meer opties, annuleren" ,maar dus geen verwijderen. Met annuleren, wordt geen verwijderen bedoeld. Heb ik al geprobeerd.

 

Wat doe ik fout?

 

Groetjes, Bernadette

 

Joachim, ik kan via Edit nu wel mijn bericht aanpassen. Maar je ziet. Mijn bericht, wat ik maar 1 keer heb verstuurd, wordt twee keer afgedrukt. Het duurt elke keer wel lang voordat het bericht weg is. Duw echt, elke keer maar 1 keer.

Bewerkt door Bernadette
Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Zal ik mee er ook ff tegenaan bemoeien.... :eek:

 

"Verwijderen" kan volgens mij alleen maar zolang er nog niet op het bericht gereageerd is.

 

Overigens vind ik de laatste dagen niet alleen het plaatsen van berichten maar ook het laden van de website heel traag. Heb ik alleen bij deze site, dus het ligt niet aan mijn verbinding.

 

groetjes,

Annelies

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.