Ga naar inhoud

Medicinale Cannabis (wiet)


bianc

Recommended Posts

Hallo allen,

De paracetamol helpt niet meer, de ara 290 ook niet,tenzij ik de placebo heb.

De pijn verergert.

Overmatig alcoholgebruik helpt wel.

Morfine, daar wil ik niet aan.

iemand stelde mij voor om wiet te gebruiken voor pijnstilling.

Ik ben geen drugsgebruiker,daarom wil ik niet aan de morfine, ik ben al gek genoeg van mezelf.

Alcohol is ook geen lange temijn oplossing.

Heeft er hier iemand ervaring met wiet als pijnstilling????

Ik weet het echt niet meer,slaap maar even,dan wordt ik wakker van de pijn.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Bianca,

 

mijn dochter heeft de ziekte van Crohn en ligt daar regelmatig voor in het ziekenhuis. Krijgt dan elke keer morfine voor de pijn. Is daar echt niet verslaafd aan geraakt. Zodra de pijn weer wat minder wordt, kan ze goed zonder morfine.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hallo Bianc, waar heb je pijn?

 

Het antwoord zal wel ja zijn maar ik vraag het toch; heb je al eens andere pijnstillers gebruikt zoals diverse NSAID's of misschien overige pijnstillers behalve paracetamol?

 

Heb je aan de onderzoekers van het ARA290 onderzoek gevraagd of zij je kunnen helpen omdat dit medicijn niet helpt?

 

Ik heb geen ervaring met wiet dus daar kan ik je niet mee helpen.

Link to comment
Share on other sites

hallo Bianc,

 

Ik heb al jaren ervaring met wiet als pijnstilling, als je hierover meer wilt weten doe ik dit liever via privebericht, dit omdat niet iedereen positief hierover is.

 

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

Het gaat vooral om zenuwpijn in de benen.Het rare is dat ik er overdag weinig last van heb omdat ik ze dan beweeg. Maar zodra ik plat ga , of lang in de trein moet zitten,is het niet meer te doen.

Ibruprofen hielp mij vroeger goed,maar dat mag ik niet combineren met mijn huidige medicijnen. Woensdag moet ik naar Leiden voor de ARA, en zal eens vragen wat er nog meer mogelijk is, bedankt voor de tip.

 

PS: mijn vriend heeft Naproxen liggen voor de pijn van de nierstenen, iemand hier ervaring mee??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

wiet

 

hallo Bianc

ik ben al jaren bekend met wiet het helpt tegen pijn

en je kunt je beter ontspannen het werkt niet verslavend

in tegen stelling tot morfine heb ik ervaren

het best kun je bediol gebruiken het stofje waar je hyper van word is

er uit gehaald alleen moet dit wel door een arts voorgeschreven

worden het word ook door enkele zorgverzekeraars vergoed

op internet kun je er info over vinden (bediol intoetsen);)

gr Molly

Link to comment
Share on other sites

Wiet

 

Hallo,

 

Ik heb jaren wiet gerookt en rook sinds 3 jaar niet meer.

Wiet helpt je vooral met de ontspanning van spieren maar kijk uit bij te veel gebruik (je gaat echt steeds meer roken maar dat gaat heel langzaam) kun je psychoses krijgen.

Je kan ook echt wel normaal functioneren ermee ,werkte voor mij ook stimulerend in creatieve zin maar sinds ik gestopt ben mis ik het ook niet.

Je kan altijd bij een coffeeshop een voor gedraaide halen om eens te proberen.

Vaak bij de eerste keer kan je misselijk worden dus rook eerst maar een kwart op of zo.

Wil je het niet roken kun je er ook thee van zetten en dan met een theezakje met een smaakje er bij.

Ik heb trouwens vaak last van tintelingen en pijn in de benen met auto rijden en soms in de heup met werken. Met de longen heb ik geen problemen ik heb alleen neurologische klachten. pijn stilling werkt ook niet bij mij ik leer er mee leven zeg maar.

Succes!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Lijkt me niet slim om het te roken, als je last hebt van je longen. De wiet die je in een coffeeshop koopt zijn vaak niet zuiver genoeg en bevatten schimmels en bacterien. Wil je medische wiet moet je dit via je arts doen. Kan ook via vernevelaar. En ik denk zeker dat het werkt.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.