Ga naar inhoud

Voeten


Joachim

Recommended Posts

  • Administrators

Ik vroeg mezelf af of er mensen zijn die ook als ze op sokken of blote voeten lopen erg last hebben van een zeurende pijn onder je voetzolen???

Link to comment
Share on other sites

Re:Voeten

 

Ja, onder mijn rechter hiel. Maar in mei heb ik daar wondroos gehad en sindsdien blijft het een schrijnende plek. Verder altijd al moeilijke voeten gehad. Loop juist liefst op blote voeten omdat schoenen altijd pijn doen. Alleen goede hike-schoenen niet. Maar ja, staat niet echt onder een leuk zomerjurkje he? Van die mega grote, lompe bergschoenen? hahaha:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Re:Voeten

 

Jaja, wie mooi moet zijn, moet ... ;)

 

Nou, dan maar niet mooi:P. Mijn favoriete schoenen: Riekers, die als pantoffels aan mijn voeten zitten :cheer:.

Maar onder een zomerjurkje is dat ook geen gezicht. Gelukkig kunnen teenslippers wel altijd. Geen pijn en ook niet lelijk :)

 

De rest van mijn schoenen kan ik waarschijnlijk weggooien, want ik heb sinds ik Sarcoïdose heb ineens een schoenmaat groter :dry:

 

Ik heb gelukkig geen last van pijn onder mijn voetzolen!!!

Link to comment
Share on other sites

Re:Voeten

 

Ik heb dikke voeten, maar volgens mij komt dat bij mij door de amlodipine: een bloeddruk verlager. Heb jij ook zo\'n medicijn, of komt het bij jou puur van de sarcoidose?

 

Ik heb jaaaaaren lang een wrat onder m\'n voet gehad. Huisarts gaf aan: gaat wel een keer over. Een jaartje of zo. Niet dus. Echt vijf jaar heeft ie er gezeten. 2x heb ik een kuur met 2x per dag een goedje er op doen gedaan. Denk je: \"nu is het over\" en stop je, komt ie weer terug. Totdat ineens 6 maanden geleden hij ineens zomaar weg is. Zomaar! Raar hoor.

 

Maar goed, die plek zeurt bij mij nog wel eens onder m\'n voetzool. Ook nu ie weg is.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.