Ga naar inhoud

Aanpassing forumsoftware


Alex

Recommended Posts

Dit bericht aangemaakt op mijn ANDROID tablet. Alles gaat naar wens. Zal asap ook nog even inloggen met windows PC , maar ga ervan uit dat dat nu ook geen probleem meer is :

Link to comment
Share on other sites

Hoi Alex,

 

vorige week kon ik zonder problemen via mijn smartphone alle berichten lezen en er op antwoorden. Nu duurt het echter zo lang voordat ik de site open krijg. Ook het schrijven van een antwoord duurt zo lang. Is gewoon niet meer leuk om het op die manier te doen.

 

Weet jij soms een reden van dit probleem? Moet ik soms iets anders in stellen in mijn telefoon?

 

Groetjes, Bernadette

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hoi Bernadette,

 

Maak je gebruik van snelkoppelingen op je smartphone, of ga je naar wijhebbensarcoidose.nl en probeer je vanaf daar te browsen? Ik zelf gebruik een Samsung Galaxy S3 en merk juist een positieve verandering t.o.v. vorige week.

 

Mocht je snelkoppelingen gebruiken dan probeer eens direct het domein in te toetsen en vandaaruit te werken? Misschien link je nog naar oude directories?

Link to comment
Share on other sites

Hoi Alex,

 

ja, dat doe ik dus wel. Zal mijn oude snelkoppeling eruit gooien en het opnieuw gaan proberen.

 

Bedankt voor je advies, ik houd je op de hoogte.

 

Groetjes, Bernadette

 

Link to comment
Share on other sites

Hoi alex, ik heb jouw advies opgevolgd. Het werkt nu allemaal veel sneller. Bedankt voor je advies.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal, net heb ik mijn1000ste bericht verstuurd. Nooit gedacht dat ik dat zo snel zou halen.

 

Groetjes, Bernadette

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hoi Alex,

 

durf het bijna niet te schrijven. Maar ik heb weer een probleem. Het eerste bericht wat ik open op mijn telefoon gaat steeds heel snel. Daarna wordt het een ramp en duurt het heel lang. Weet niet waar het nu aan ligt.

 

Ik wilde mijn favoriet eens wissen, maar weet niet hoe dat moet. Heb je soms een idee?

 

Vast bedankt voor je hulp.

 

Groetjes, Bernadette

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hoi Bernadette,

 

Naar aanleiding van jouw bericht ben ik even gaan zoeken in de bug-tracker van de forumsoftware. Dit is een platform waar alle foutjes, wensen, etc worden besproken. Wat betreft de snelheid van een (geupgrade) forum kom ik het volgende tegen:

 

"Marking this as fixed, as we have made many changes in 5.0.2 which should help this issue. [...] "

 

Oftwel, in de aankomende versie zijn aanpassingen gemaakt waarbij snelheidsproblemen zijn opgelost. Zodra de nieuwe versie beschikbaar komt dan zullen wij het forum weer updaten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Administrators

Zojuist heb ik weer een upgrade geïnstalleerd van de forumsoftware. Gelukkig ging dat dit keer een stuk beter, het lijkt erop dat de kinderziektes er langzaam uit beginnen te raken. Ik ben benieuwd of er nu weer zaken zijn opgelost waar jullie last van hadden. Bernadette, laat je me even weten of je nog snelheidsproblemen hebt op het forum?

 

Groetjes Alex

 

Edit: Kijk, de eerste verbetering heb ik gevonden. Als je in een lang topic naar beneden scrolt, dan verplaatst de balk met de pagina's en zoekfunctie mee. Handig!

Link to comment
Share on other sites

hoi alex, ik gebruik nu een tablet en daar werkt de site heel snel.Zal het ook nog een keer uitproberen op mijn mobiel.

 

groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • Administrators

vBulletin heeft versie 5.0.4 uitgebracht. Vrijdag zal dit forum worden voorzien van deze nieuwe versie. Het forum wordt voor korte tijd gesloten waarna een backup gemaakt wordt. Daarna wordt de update uitgevoerd. Als de update met succes kan worden uitgevoerd dan wordt het forum weer geactiveerd. Mocht er om wat voor reden iets mis gaan, dan wordt de backup gewoon weer teruggezet.

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof je gelijk hoor, ben al blij dat ik dit forum snap haha want soms is hrt lastig iets terug te vinden of iets nieuws te plaatsen. Maar bedankt Alex voor de moeite !!

 

gr marjon

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Administrators

Vandaag heb ik het forum weer voorzien van de laatste softwareversie. Mocht je sommige icoontjes missen, druk dan even op CTRL-F5. Hier liep ik zelf tegenaan. Mocht je nog iets anders zien wat niet (goed) werkt, laat het me dan weten.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.