Ga naar inhoud

Titeltjes in \"Even voorstellen\" aanvullen


Albertina

Recommended Posts

Het is inderdaad mogelijk om geposte berichten te wijzigen, ik heb het meteen geprobeerd (dank voor de tip, Admin!).

Rechtsonderaan je bericht staat een rood icoontje (een potloodje/pennetje) en als je daarop klikt kun je je bericht corrigeren en/of aanvullen.

 

In \"Even voorstellen\" staan heel veel threads (titeltjes) zonder naam erin. Ik raak daardoor het overzicht kwijt :blink:. Even nakijken wie ... ook alweer was, gaat nu niet zo gemakkelijk. Dus lijkt het me een goed idee als iedereen (voor zover nodig)de titel van zijn/haar \"even voorstellen\"-berichtje aanvult met een nickname/naam?

Please?!?:kiss: :kiss: :lol:

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:Titeltjes in \"Even voorstellen\" aanvullen

 

:silly: :P had ik al gevonden en ik maak regelmatig gebruik van dat rode icoontje;)

Is goed dat je \'Even voorstellen\' nog eens aanhaald anders wordt het idd. een warboel:P

 

Groetjes Okkie:kiss:

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Titeltjes in \"Even voorstellen\" aanvullen

 

Inmiddels is het voorstel idee van Albertina uitgevoerd :) bedankt voor de tip!

Link to comment
Share on other sites

Re:Titeltjes in \"Even voorstellen\" aanvullen

 

Hoi Joachim,

 

Bedankt, maar dat is iets teveel eer. Ik bedoelde eigenlijk, heel simpel, dat iedereen die al een vaag \'even voorstellen\' draadje heeft gestart, het titeltje even aanvult met zijn/haar nickname.

De - niet over het hoofd te zien - aanwijzing die nu bij \"Even voorstellen\" staat is natuurlijk een heel goed idee! Ik wist niet dat het kon, anders had ik het natuurlijk wel zelf bedacht:laugh: :laugh: :P

 

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.