Ga naar inhoud

alternatieve circuit


cindy77

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Zijn er mensen die ervaringen hebben met medicatie/behandeling in het alternatieve circuit, daar ben ik wel heel benieuwd naar! Ik heb er op zich niet

zoveel mee, maar heb ook niet zo'n zin om fulltime aan de prednison te gaan, dus dacht wellicht het proberen waard...ik ben benieuwd!

Groetjes Cindy

Link to comment
Share on other sites

Cindy,

 

Er staan diverse draadjes op dit forum. In "Alternatieve medicatie/behandelingen"

Lees het draadje van " Erik doet het Marshall protocol"

Van mij het draadje "Lifestylemetamorfose"

En dit draadje "Marshall Protocol"

 

Daar wordt je vast wijzer van. Er zit veel in ons voedings patroon! Ik knapte na het volgen van een strak dieet na 1 maand al ernorm op.

Ik heb nu geen klachten meer en doe weer alles. Toch is en blijft het een enorme opgave en je heb zelf de regie in handen. Doorzetten en het echt willen is een vereiste...... Maar een aantal van ons zijn er doorheen gekomen.

 

Sterkte!

John

Link to comment
Share on other sites

Hoi Cindy,

 

ik heb voetreflextherapie gehad. Beviel mij erg goed. Voelde de energie in mijn lichaam terug komen. Jammer genoeg viel ik er ook erg door af. Iets wat dus niet mag. Ben er dus mee moeten stoppen. Na een paar maanden ben ik er opnieuw mee begonnen en weer viel ik toen af. Nu ga ik dus niet meer.

 

Ik heb ook nog orthomolucaire geneeskunde geprobeerd. Ben er mee gestopt omdat ik ineens niets meer mocht eten wat ik in huis had. Daarnaast moest ik heel veel vitaminen en mineralen aanschaffen. Kostte kapitalen. Mijn dochter heeft Crohn en staat er ook onder behandeling. Zij heeft een milder dieet voor geschreven gekregen en minder extra's. Ze doet het er erg goed door.

 

Het blijft echt uit proberen.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hi Cindy, zoals John al zei staan er hier veel onderwerpen tussen die wellicht jouw interesse wekken.

 

Veel leesplezier en hopelijk vindt je iets wat jouw kwaliteit van leven kan verbeteren :)

 

Groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

alternatief

 

Hallo ik heb in mei dit jaar sarco gekregen een zeer agressieffe form kon van de een op andere dag niet meer lopen in het ziekenhuis wouden ze maar een ding pretnison ik heb mezelf in een auto moeten kruipen met pijnen die niet zijn uit te leggen waarna mijn moeder me naar een belg heeft gebracht dat hebben we 3x in een week gedaan waarna ik weer gewoon kon lopen daarna heb ik nog een aantal behandelingen gehad van een uur ik heb ook nooit weer problemen gehad

Gr gerrit als je meer wilt weten gerritbron@msn.com

Link to comment
Share on other sites

Hoi Gerrit,

 

wat fijn dat bij jou een arts in België zo'n goede resultaten heeft behaald. Hoe is je behandeling geweest. Ben erg benieuwd.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

ik heb een goede ervaring met een orthomoluculair therapeut. van hem heb ik ginseng en hypericum gekregen. Als ik een dip heb (een periode van veel last)krijg ik er stres B complex bij van Bonusan. Dit helpt mijn immuun systeem te ondersteunen waardoor ik meer energie heb en me geestelijk sterker voel.

Link to comment
Share on other sites

Bij zo'n arts ben ik vorig jaar ook geweest. Van haar moest ik heel mijn eet gewoonte veranderen. Mocht echt niets meer hebben. Daarnaast moest ik hele dure alternatieve medicijnen gaan gebruiken. Mijn dochter, die de ziekte van Crohn heeft, is ook bij haar onder behandeling geweest. Zij heeft wel een tijdje haar medicijnen gebruikt. Alleen stak Crohn naar een tijdje gewoon weer op. Ze is er nu helemaal mee gestopt.

 

Fijn dat het jou zo goed helpt.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Ik heb me ook een paar maanden aan een dieet gehouden. (Alleen groenten, fruit, zaden, noten, vlees en vis). Daarnaast ben ik ook naar de heer Kauffman in Haarlem gegaan. Dit samen heeft ervoor gezorgd dat ik me super goed voel en mijn zicht van mijn linkeroog weer van 30% naar 90 tot 100% is gegaan! Alternatieve medicijnen zijn inderdaad zeker niet gratis, maar heeft mij heel erg geholpen en was het meer dan waard!!

Link to comment
Share on other sites

Hoi Bernadette,

 

Ik let nog steeds goed op wat ik eet. Maar ik houd me er niet meer zo strikt aan, een beetje afwisseling is namelijk wel heel fijn. Ik ga wel nog steeds naar de heer Kauffman.

 

Succes in ieder geval!

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.