Announcement

Collapse
No announcement yet.

Succesvolle behandeling Japanse Sarco´dosepatient met antibiotica Claritromycine

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Succesvolle behandeling Japanse Sarco´dosepatient met antibiotica Claritromycine

Vorig jaar is een Japanse sarco´dosepatient succesvol behandeld met de antibiotica Claritromycine. Bij deze 78 jarige vrouw werd de bacterie Propionibacterium Acnes aangetroffen. Daarop hebben haar artsen een antibioticakuur gestart en is zij tot op moment van dit schrijven nog steeds 100% genezen.

In de onderzoeken naar de oorzaak van Sarco´dose richten onderzoekers zich gedeeltelijk op bacteriŰn en virussen. De oorzaak van Sarco´dose wordt op dit moment gezocht in een drieluik van oorzaken namelijk ; 1. Genetisch 2. Omgevingsfactor 3. Trigger (bijvoorbeeld bacteriŰn).

Voor de artikelvertaling in het Nederlands zie deze link: http://translate.google.nl/translate...428939&act=url

Groet,

Joachim
    Laatst gewijzigd door Joachim; 05-03-2014, 11:02.
    Never Surrender

Ik vind het vrij aardig om te horen, dus dacht ik laat me de bijsluiter bij zoeken!! Is ook niet de meest prettig spul, maar als de bijwerkingen niet tot uiting komen dan doe ik het wel voor!!
    Nu denk ik, ik heb sarcoidose, maar weet jij dat?

Comment

Verwerken...
    X