Ga naar inhoud

Ons forum heeft een nieuw jasje!


Alex

Recommended Posts

  • Administrators

Beste leden,

 

Aangezien het met het forum ontzettend goed gaat hebben onze sponsors een professioneel forum cadeau gedaan. Wij zijn druk bezig geweest om dit achter de schermen draaiende te krijgen en dit is zonder problemen gelukt.

 

Komende zaterdag (16-08-2008) zullen we het huidige forum voor korte tijd afsluiten. Hierna converteren we het forum naar de nieuwe omgeving. Alle gebruikers, forums, discussies en reacties zullen behouden blijven. Na deze conversie gaan we de laatste puntjes op de i zetten. Wanneer de conversie probleemloos is verlopen zullen wij met trots het nieuwe forum activeren.

 

De huidige software heeft op sommige plekken wat haken en ogen. Dit is in de nieuwe software verholpen. Daarnaast biedt deze software veel meer mogelijkheden en gebruiksgemak. Voor ieder lid wordt het nu zelfs mogelijk om een eigen Blog bij te houden. Als extra is er voor de wat vastere bezoekers (bezoekers vanaf 50 geplaatste reacties) een chatbox aanwezig. Het enige dat door jullie gedaan moet worden is een nieuw wachtwoord aanvragen (Wachtwoorden worden gecodeerd opgeslagen zodat niemand deze kan inzien).

 

Dit gebeurt heel simpel op het moment dat jullie in willen loggen met het oude wachtwoord. Jullie krijgen dan een melding dat het wachtwoord niet juist is. In het zelfde bericht staat een link waarmee je deze korte en eenvoudige procedure kunt volgen. Vul het e-mailadres in waar je mee hebt geregistreerd op het forum. Daar wordt een bericht naartoe gestuurd waarin je dmv het klikken op een link je wachtwoord kunt laten vernieuwen. Het nieuwe wachtwoord wordt ook weer automatisch naar je toegestuurd. Volg gewoon de instructies op het scherm dan komt alles goed. Na de conversie zullen wij alle gebruikers weer een email sturen, mocht er iets niet goed gaan met het aanvragen van het nieuwe wachtwoord kun je altijd vragen om hulp.

 

Via deze weg willen wij ook de sponsors bedanken voor dit gebaar.

 

Alvast veel plezier op het nieuwe forum van Wijhebbensarcoidose.nl!!! :woohoo:

 

Gezonde groeten, Joachim en Alex

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ons forum krijgt een nieuw jasje!

 

Morgen is het dan zover :woohoo:. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan gaan vinden. Joachim en ik denken dat we jullie met deze software een heleboel leuke nieuwe mogelijkheden bieden waardoor jullie je nog meer thuis kunnen voelen met als resultaat we nog veel meer mensen kunnen helpen :woohoo:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaa.... wauw.... het forum PRACHTIG geworden!!!

 

Sjeeetje ik dacht dat ik er nooit meer op zou komen maar gelukkig is het uiteindelijk

na hulp van Alex via de mail dan toch gelukt hihi

Thanks lieve Alex je bent een kanjer!!!!

 

Ik wens iedereen hier een hele fijn tijd met heel veel leesvoer en natuurlijk ook veel schrijfplezier,

Groetjes Okkie...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Effe zoeken en wennen maar het is SUPER MOOI geworden mannen!

 

159-thanx015.gif

 

Dankje!

 

Geloof ons, het was voor ons ook zoeken. We draaiden al een tijdje achter de schermen een kopie van het oude forum om alvast te kunnen wennen en proberen.

 

Als iemand ergens niet uitkomt, er is nu een goede helpfunctie aanwezig. Maar, natuurlijk kunnen vragen over het gebruik ook altijd via het forum, pm of email aan Joachim of mij gesteld worden.

 

Wisten jullie dat je je eigen profielpagina qua kleur helemaal naar eigen smaak kunt aanpassen?

 

Ook bestaat de mogelijkheid een eigen weblog bij te houden en je eigen fotoalbum aan te maken.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

nieuw jasje

 

het is super................................................................................................................

 

bieke

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.