Ga naar inhoud

[Tip] Nieuwe berichten bekijken


Alex

Recommended Posts

  • Administrators

Wanneer je een aantal uren/dagen/weken niet op het forum bent geweest kan het lastig zijn om alle nieuwe berichten terug te vinden. Hier is een ideale knop voor, "Nieuwe berichten". Ik weet het, het klinkt logisch, maar voor het geval je hem nog niet ontdekt had, hij staat in de blauwe menubalk.

 

Je kunt ook deze link gebruiken!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Wanneer je een aantal uren/dagen/weken niet op het forum bent geweest kan het lastig zijn om alle nieuwe berichten terug te vinden. Hier is een ideale knop voor, "Nieuwe berichten". Ik weet het, het klinkt logisch, maar voor het geval je hem nog niet ontdekt had, hij staat in de blauwe menubalk.

 

Je kunt ook deze link gebruiken!

 

Hallo Alex,

 

 

Kun je toevallig mij ook vertellen hoe ik kan zorgen dat ik ook zo een vinkje voor mijn naam krijg zodat ik gelijk naar het laatste bericht kan?

En ik zie dat heel veel namen dik gedrukt zijn en de mijne niet....ligt dat eraan hoelang je member bent of zo?

 

Ik hoop dat je mij hiermee kunt helpen.......

 

Groetjes Yvonne

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hoi Yvonne,

 

Misschien ga ik een ingewikkelde vraag aan je stellen, maar zou je een scherm afbeelding kunnen maken en die plaatsen op het forum, mailen, of via persoonlijk bericht naar mij toe kunnen sturen? Ik zou eigenlijk niet weten waarom er bij jou geen icoontje met een link naar het laatste bericht zou zijn?

 

Wat betreft de dik gedrukte namen, dat zijn er als het goed is maar 2. Die van Joachim en van mij zijn dik gedrukt omdat wij administrator (beheerder) op dit forum zijn.

 

Groetjes Alex

 

Hallo Alex,

 

 

Kun je toevallig mij ook vertellen hoe ik kan zorgen dat ik ook zo een vinkje voor mijn naam krijg zodat ik gelijk naar het laatste bericht kan?

En ik zie dat heel veel namen dik gedrukt zijn en de mijne niet....ligt dat eraan hoelang je member bent of zo?

 

Ik hoop dat je mij hiermee kunt helpen.......

 

Groetjes Yvonne

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.