Ga naar inhoud

Sinterkerstklaas en zijn rendierpieten?!?


Alex

Sinterkerstklaas en zijn rendierpieten?!?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Sinterkerstklaas en zijn rendierpieten?!?

    • Sinterklaas met cadeau's en surprise
      3
    • Sinterklaas met cadeau's
      3
    • Sinterklaas met surprise
      1
    • Kerst met cadeau's en surprise
      0
    • Kerst met cadeau's
      5
    • Kerst met surprise
      0
    • Niets...
      0
    • Anders...
      2


Recommended Posts

  • Administrators

Hoi allemaal!

 

Het is zoals jullie allemaal gemerkt hebben weer december. Een maand van vele afspraken, reden tot lekkere etentjes en gezellig bij elkaar zijn.

 

Normaal gezien hupsen wij van ouder naar ouder om daar te genieten van de cadeautjes die iedereen gekregen heeft van sinterklaas. Meestal worden de cadeautjes in een spelvorm aangeboden zodat het niet een roekeloos uitpakfestijn wordt waarna de kids de cadeaus aan de kant gooien en bij wijze van spreke met het kleinste cadeau de meeste lol hebben. Aan de andere kant combineren we het met een gezellige middag, een etentje, en een gezellige avond met spelletjes. (Carcassonne of Kolonisten is meestal favoriet!). Met kerst gaan we strak in het pak op familiebezoek waar een overheerlijk kerstmaal staat te wachten.

 

Ik ben heel benieuwd wat deze maand jullie allemaal gaat brengen. Vieren jullie Sinterklaas of Kerst, wel of geen cadeautjes, wel of geen surprises?

 

Edit: Ik heb gekozen voor 'Sinterklaas en cadeau's' en voor de optie Anders, we vieren kerst dmv gezellige etentjes.

Link to comment
Share on other sites

Hoi alex,

 

wij vieren altijd sinterklaas met vrienden met surprise en wat kadootjes en savonds spelen we de kolonisten van Catan, en met kerst zijn we met de familie. altijd heel gezellig want ons gezin bestaat inmiddels uit 26 personen dus dat is altijd erg gezellig en zeker nu mijn ouders er nog zijn, proberen wij dit elk jaar te doen.

Ik wil iedereen dan ook fijne feestdagen toe wensen

Groetjes van Marjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

alweer bijna KERSTMIS!!!!

 

Hallo lieve allemaal, ;)

 

Okkie wenst jullie allen een zalige Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar...

Dat wij hier nog maar lang en gezellig met elkaar morgen babbelen in 2009!!!

 

Lieve groet Okkie 25iu354.jpg

4bfopiq.jpg 4gougzo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sinterklaas is gelukkig weer vertrokken ;-)

 

Ik ben altijd blij als Sinterklaas weer vertrokken is. Even rust...

 

Maar ja, na een paar dagen realiseer ik me dan: oh help, kerst! Kerst is niet erg, dat vieren we bij mij mijn ouders, of die komen bij ons. Met elkaar naar de kerk, lekker eten, met elkaar spellen, gewoon gezellig!

 

Maar daaraan vooraf moet er altijd van alles. Er moet allerlei kerstzooi in huis komen (best gezellig, hoor, maar ook een verplichting) en dan heb je ook nog de 'kerstkaarten'. Kunnen we december niet gewoon skippen? Heb ik ook geen last meer van de luchtvervuiling op oudjaar :).

Ik stel voor om kerst op een andere datum te vieren. Gewoon Kerstmis zonder commerciële onzin!

 

Ik ben altijd heeeeel blij als het weer februari is!!! Dan kunnen we weer normaal doen. Oh was het maar zover!

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.