Ga naar inhoud

cursus sbn


Guest Ienepien

Recommended Posts

Guest Ienepien

Hallo allemaal!

alle leden van de sbn zullen wel een uitnodiging gehad hebben voor een cursudag te Leiderdorp d.d. 28 maart (zaterdag), er zijn twee verschillende cursussen, meer info is te vinden op www.sarcoidose.nl

 

Ik wilde graag naar de cursus EFT (emotionele vrijheidstechniek) de andere wordkshop heeft de titel; communicatie, toen ik belde naar de vereniging bleek dat er nog bijna niemand zich had aangemeld en er minstens 8 personen zich moeten melden om de cursus door te laten gaan.

 

In Noord-holland zijn de cursussen niet door gegaan wegens te weinig belangstelling, dus breng ik de cursussen hier nog eens onder de aandacht want het is jammer dat er zoveel niet door kan gaan omdat er niet genoeg belangstelling voor lijkt te zijn.

Ik denk dat de doelgroep op dit forum goed bereikt wordt dus laat je informeren en schrijf je in als je belangstelling hebt ook als je nog geen lid bent.

 

groetjes :)

Bewerkt door Ienepien
Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

http://realisatietrainingen.nl/pb/

 

Hey Albertina,

op deze site zie je wat EFT is.

Volgens mij is het ook dit bedrijf die de cursus geeft ( zag de naam van de cursusleidster) op deze site maar dat durf ik niet voor 100% te garanderen.

 

Sarcoidose hebben brengt ook je emotionele gevoelens in dis-balans,

bij mij in ieder geval wel en ik vind het moeilijk om de ziekte waar ik al zo lang mee worstel te accepteren/verwerken.

Ook het vertellen naar andere vind ik moeilijk en bij een dieper gaand gesprek hierover heb ik mijn emotie's vaak niet in de hand, ik hoop van deze cursus te leren om hier beter mee om te kunnen gaan.

 

Groetjes :)

 

p.s je hebt gelijk wat de agenda betreft, daar vind ik het ook niet in terug, in de brief staat het wel duidelijk beschreven en ik heb er ook over gebeld, dus ik verwacht dat het in de agenda niet goed staat !?

Bewerkt door Ienepien
p.s
Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.