Ga naar inhoud

uitslag gekregen


mammav3

Recommended Posts

Vandaag heb ik de uitslag van de onderzoeken gehad, en nu is dan officieel de diagnose sarcoidose gesteld. (ik weet alleen niet welke fase)

Medicijnen wilde de arts niet geven omdat ik niet zoveel klachten heb.

Ik gaf aan dat ik wel ontzettend moe ben en de dag haast niet door kom zonder hulp, dat ik niet in de weekenden weg kon met de kinderen en dat ik eigenlijk elke dag wel zou moeten liggen om me een beetje mens te voelen.

Hij gaat nu eerst bekijken of carnitine zou kunnen helpen, en anders krijg ik waarschijnlijk diclofenac voorgeschreven om te kijken hoe ik daar op reageer.

Op zich ben ik goed geholpen door deze arts, hij heeft alles heel secuur onderzocht, ben nu ook doorverwezen naar de oogarts voor onderzoek.

Maar ik mis een deel informatie, alles wat ik tot nu toe weer over deze ziekte heb ik van internet gehaald (met name van deze site).

Nu twijfel ik eigenlijk een beetje, moet ik een andere arts zoeken voor meer informatie, moet ik gewoon blijven lezen op internet, wat is wijsheid ?

Ik weet dat er cursussen worden gegeven, maar niet bij mij in de buurt op korte termijn.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

In ieder geval hangt er nu een naam voor je aan. Wat betreft je vragen. Je kunt heel veel van internet halen maar daar staan ook persoonlijke verhalen bij. Ik denk dat je beter je arts kunt bellen en als hij geen antwoord kan geven bel je toch gewoon de belangenvereniging? Zij kunnen ook veel vragen beantwoorden. Hier kun je ze ook stellen natuurlijk maar voor zover ik weet zitten er geen artsen op ons forum die professioneel antwoord geven.

 

Grtjs,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.