Ga naar inhoud

rug liggen


Bernadette

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

als ik in bed lig, lig ik altijd op mijn zij als ik slaap. Overdag wil ik echter tv kijken vanuit bed. Ga ik dan voor een paar minuten op mijn rug ga liggen, gaat daarna heel mijn hoofd reageren. Ik ben dan duizelig, hoofd voelt heel zwaar en zie ik wazig. Ik heb allerlei kussens geprobeerd. Volgens de fysio is mijn nek gewoon soepel. De longarts vertelde dat dit door de dvn kon komen.

 

Wie herkent dit probleem.

 

Groetjes, Bernadette

Bewerkt door Bernadette
Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

vanochtend toch maar weer eens een bezoekje gebracht aan de huisarts. Mijn nek is dus gewoon soepel. Wel blijken mijn nekspieren atrofie te hebben. Dit betekent dus dat ze steeds dunner worden. Hierdoor voel ik nu dingen die ik nog nooit heb gevoeld.

 

Ik wist dat ik atrofie had in mijn handen en bovenbenen. Maar nu blijkt dat heel mijn lichaam mee doet. Was toch schrikken.

 

Ik ga contact opnemen met de longarts om een ct-scan aan te vragen van mijn bovenlichaam. Eens kijken of daar nog iets uit komt.

 

Jammer genoeg kan ik zelf niets doen aan atrofie. Ik probeer al jaren om mijn spieren sterk te houden, maar dat is dus weer mislukt. Soms zou ik het liefst met een nekkraag gaan lopen, om mijn hoofd nog recht te houden. Maar als ik daar eenmaal aan begin, kom ik er niet meer van af. Dus dat is geen optie.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi Joachim,

 

ik ben al jaren aan het proberen om mijn spieren sterk te houden. Dit lukt dus niet. Ook al ben ik twee keer per week bij de fysio aan het sporten. De atrofie in mijn handen is al lang geleden ontstaan. Toen speelde ik zelfs nog piano. Dus niets helpt.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Heb ook in de zomer duizelig,wazig zien en zwaar hoofd gehad.Was ook op een dag me zicht in me linker oog kwijt.Oorzaak was me medicijnen,ben er mee gestopt en heb andere gekregen en heb tot nu toe nog geen last gehad.Misschien een idee om naar je medicijnen te kijken die je gebruikt.

Gr lidia

Link to comment
Share on other sites

Hoi Lidia,

 

zolang ik niet op mijn rug ga liggen, heb ik er niet zoveel last van. Ik had het ook al voordat ik medicijnen had.

 

Welke medicijnen zijn bij jou de boosdoener geweest?

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.