Ga naar inhoud

Sarco en slecht slapen ondanks de moeheid


knuffel

Recommended Posts

welterusten!

 

Ja, dat heb ik nou ook! Zit ik soms te janken van de pijn, maar ga ik naar bed of naar m'n luie stoel, val ik als 'n blok in slaap!

Ik slaap ook wel 14 uur per dag: 's nachts het klokje rond (van half 9 tot half 9) en dan nog een flinke middagdut. De dagen zijn wel heeeeel kort op die manier, de tijd ontglipt me...

 

groetjes,

Annelies :closedeyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb helaas ook problemen met slapen... ik ben zóóó moe, en val maar niet in slaap... een hel is dat! Ik neem nu echt slaappillen want als ik de hele nacht lig te woelen ben ik de volgende dag nog meer brak dan ik al was :( bovendien tast het niet slapen onmiddellijk mijn immuunsysteem aan en ben ik gelijk vatbaar voor ieder virusje dat rondzweeft. Dan maar een pil, als ik de nacht maar een beetje redelijk door kom!

Link to comment
Share on other sites

valium!

 

herken het ook heel erg.. lig soms om 2 uur op bed en blijf maar rondtollen tot 8 / 9 uur sochtens.. word er ook KNETTER van.. heb nu en weekje valium gehad om me wat tot rust te helpen komen, en kan daardoor iets beter slapen..

 

een warm bad voor ik die valium (diazepam) inneem, helpt wel.. lig ik om 4/5 uur te slapen. is em ook nog niet, maar wel al een heel stuk beter!

Link to comment
Share on other sites

Herkenning....

 

Ondanks de moeheid, of wellicht wel door de moeheid,( ik weet het niet) kom ik savonds vaak slecht in slaap.

Lig te woelen als een hamster in mijn bed. Op een gegeven moment val ik dan toch wel in slaap.

Vroeger ( pfffff dat klinkt als lang geleden) hoefde ik mijn bed maar te zien en ik sliep al......

 

Ook heb ik dan van die "warme benen" die ik maar boven het dekbed laat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Slapen

 

Ondanks de moeheid, of wellicht wel door de moeheid,( ik weet het niet) kom ik savonds vaak slecht in slaap.

Lig te woelen als een hamster in mijn bed. Op een gegeven moment val ik dan toch wel in slaap.

Vroeger ( pfffff dat klinkt als lang geleden) hoefde ik mijn bed maar te zien en ik sliep al......

 

Ook heb ik dan van die "warme benen" die ik maar boven het dekbed laat.

 

 

Hoop niet dat ik, wat slapen betreft, te vroeg ga juichen, maar ik kan weer slapen.:biggrin:

 

De arts gaf aan dat Diclofenac als zeldzame bijwerking kan hebben "slaapstoornissen" Ben om te proberen overgstapt op Naproxen.

 

Sinds de overstap gaat het dus beter met het slapen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Waarom geef de behandelde arts nooit slaapmiddelen? Sinds ik aan de prednisone ben weer, maak ik korte nachten in bed....Ik denk dat het iig de prednisone moet zijn, die dit opwekt!!! Ik wil normaal slapen..........aaaargh :cursing:

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.