Ga naar inhoud

Sokken


Albertina

Recommended Posts

Mijn voetjes (zeg maar gerust: VOETEN met maat 42...) lijden niet onder mijn gewicht. Ik weeg 69 of 70 kg bij een lengte van 1.76 dus dat valt best wel mee :).

Toen ik zwanger was woog ik op het eind maar liefst 84 kg en had ik ook een grotere schoenmaat, maar dat was vocht en dus tijdelijk. Na de bevalling was dat weer weg en kon ik mijn oude schoenen weer aan.

Bij mij is er in elk geval geen verband tussen gewicht en 'gegroeide' voeten.

Link to comment
Share on other sites

groeiende voetjes...

 

Whaaahahaha... jaa lachen "groeiende voetjes" en dat op latere leeftijd nog???? :)

Maar goed, hoop dat het hier wel bij blijft...

en niet dat ik er ieder jaar dan nog weer een maat bij groeien???:whistling:

 

Hihi... jij leeft echt op grote VOETEN... gelukkig heb je wel de lengte mee,

valt het door je lengte niet zo op lijkt me...:tongue:

 

 

Hoe is het met de pijn aan je voeten Albertina???

Link to comment
Share on other sites

Haha, fijn dat je het vraagt Okkie! Dan kan ik even lekker zeuren ;) !!!

 

Meestal heb ik geen of weinig pijn aan mijn voeten, het zijn vooral mijn enkels die me pijn bezorgen. Maar de laatste weken begint er steeds meer te zeuren.

Ik heb 's avonds vaak een soort blauweplekgevoel onderop mijn hakken. En er steekt weleens wat, ook altijd 's avonds of soms eind van de middag.

Vannacht was het helemaal vervelend. Eind van de avond schoot er ineens iets in. Totaal onvoorspelbaar, de ene stap deed gemeen pijn, de andere niet. In bed werd het alleen maar erger. Als ik mijn voet bewoog, vooral mijn tenen richting mijn knie, dan deed het gemeen pijn. Niet bewegen was dus de oplossing, maar dan kun je niet in slaap vallen, hè? Daar ga je heel verkrampt van liggen.

Gelukkig zakte het om 1.30 uur een beetje af en kon ik eindelijk gaan tukken.

Vanmorgen voelde ik het nog flink met lopen, maar nadat ik een uurtje in beweging was (en mijn Ibuprofen lekker z'n werk deed) was het gelukkig over.

 

Ik had denk ik teveel gelopen. Ik was vreselijk ongedurig en kon gewoon niet even rustig in de bank zitten of liggen. 's Middags een tukkie doen lukte gelukkig wel, maar verder ben ik de hele dag in de weer geweest. Steeds bedacht ik weer iets dat ik even snel moest doen. Misschien dat al die extra pufjes Symbicort hun tol beginnen te eisen, dat ik daar zo onrustig van word.

Eén voordeel: ik wel lekker veel gedaan, gisteren :)

Link to comment
Share on other sites

Hahaha ja hoor Albertina, nou mag jij ook even lekker zeuren ;)

 

Ohhh... ja vervelend als je ineens pijn hebt en net als je lekker wil gaan slapen...

Gelukkig heb je nog wel een groot deel van de nacht kunnen slapen zeg!

Maar ik weet hoe het voelt, alleen op een andere plek (rug) en ook vaak

nadat ik net weer iets te veel gedaan heb...

vaak neem ik dan ook een extra tramadol en dan gaat het weer...

maar wel een voldoening dat je lekker veel hebt kunnen doen hè :)

 

Doe je 't vandaag weer lekker rustig aan ;)

 

Groetjes Okkie :-)

Link to comment
Share on other sites

Albertina,

 

Lekker voldaan gevoel geeft dat he, als je een keer veel kunt doen.

Wel balen dat je er naderhand weer last van kreeg. Gebruikelijk met sarco maar wel balen...

Gelukkig ging het naderhand weer wat beter.

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Gisteravond ook nog een hele inspannende avond gehad (koorrepetitie met een soliste die een soort masterclass gaf). Het was heel leuk, maar het laatste halfuur kon ik echt helemaal niks meer. Ik was zoooo moe en zo teleurgesteld dat ik nog steeds adem tekort kom :(

Vandaag had ik dus een luie dag. Vanmorgen na het ontbijt en krantje lezen ben ik weer gaan slapen. Na de lunch ook nog een uur op bed gelegen en daarna moest ik me wel aankleden, want dat had ik dochterlief beloofd. Op pad voor dierendag en daarna wilden we soep en broodjes gaan kopen, maar ja toen kregen we de kraam met Turkse Pizza's in het oog :thumbup:.

Link to comment
Share on other sites

Oei ook nog een inspannende avond erachter aan.

Zwaar is dat he, z'on kooravond?

Maar wel leuk....

Moeilijk is dat he, je zo moeten verzetten om aan te kleden....

 

Hmm turkse pizza, is dat lekker?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hmm turkse pizza, is dat lekker?

De turkse pizza die wij hier gewend zijn zijn heerlijk! Hmm, lekker gekruid, groente, knoflook, vlees en sambal!

Link to comment
Share on other sites

Ja, Turkse Pizza is echt heel lekker. Heeft niets te maken met een Italiaanse of Amerikaanse pizza.

Het lijkt meer op een tortilla waar een pittige saus op is gesmeerd, daar kun je evt. kaas op laten strooien, vervolgens gaat'ie even in de oven om warm te worden.

Daarna gaat er nog sla (en een heleboel kalfsvlees of kippenvlees op, als je 'speciaal' hebt gekozen) en een saus naar keuze op. Vervolgens wordt de pizza (soort tortilla dus) opgerold en in aluminiumfolie verpakt.

Echt heerlijk!!! Het is maar goed, dat ze alleen op woensdagavond bij de C1000 staan ;)

Link to comment
Share on other sites

turkse pizza...

 

Jammie... de naam zei me niks :) maar nu ik lees hoe

de Turkse pizza klaar gemaakt wordt, ken ik het wel ik vind het ook

heerlijk!!!

Wij eten dit ook regelmatig op de zaterdag en het blijft altijd weer lekkere smikkelen en makkelijk ook ;)

Krijg er alweer trek in, jammer dat het nog geen zaterdag is haha...

Moeten we misschien maar gewoon "zaterdag" van maken vandaag :etentje:

Wij hebben er geen in het dorp maar wel een dorpje verderop..... en die is super lekker!!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Oplossing voor mijn sokkenprobleem

 

Ik heb intussen een oplossing voor mijn sokkenprobleem gevonden: Ik knip een stuk uit sneakersokken :blush:. Zie foto.

 

Ik doe sneakersokken aan en knip dan boven mijn wreef een driehoek weg. Dan zit de sneakersok niet over mijn wreef heen en gaat die daar dus ook niet knellen of pijn doen.

 

Als ik te weinig wegknip gaat de sok toch pijn doen en knip ik nog een randje weg. Geen probleem.

Knip ik teveel weg, dan blijft de sok niet meer goed zitten en glijdt die steeds van mijn hak af :sad:. Dan belandt de sok uiteindelijk in de prullenbak...

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.