Ga naar inhoud

Prednison / Prednisolon


Mabula

Recommended Posts

Hoi Annabelle, vanaf komende donderdag gaat de prednison naar 40 mg iv 60 en ik heb er 1 x per week methotrexaat bij gekregen, 10 mg.

Er is ook en meting gedaan waaruit blijkt dat mijn bovenbeen spieren niet helemaal goed zijn. De neuroloog wijt dat aan de prednison. Ben benieuwd of de iets lagere dosis effect gaat hebben.. het is natuurlijk ook weer oppassen dat de sarcoïdose niet weer meer gaat opspelen.

Het is erg lastig, ik kan nu nog steeds weinig en ben erg bang om buiten te lopen na die valpartijen. Maar probeer het weer wat op te bouwen.. loop nu met een kruk ipv een stok, dat voelt al wel een stukje beter.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • Joachim

    18

  • Bernadette

    13

  • Bianca...

    13

  • Merije

    9

Top Posters In This Topic

Vanwege spier reuma heb ik nu 16 maanden Prednison gebruikt. Ik heb heel weinig bijwerkingen gehad. Ik ben heel langzaam afgebouwd naar 0. Inmiddels nu 6 dagen niets meer gebruikt. Wel wat spierpijn en andere pijntjes. Morgen srart ik met fysiotherapie. Ben benieuwd of ik er zonder verdere problemen van af kom

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.